Thursday, August 29, 2013

Csak bekoszonok

Mert Zoli mar indulna is :-) ezt ki kell hasznalni. Eleg jol utaztunk kiveve, hogy az utolso harom orara betojt a szorakoztato rendszerunk mindkettonknek. Azert ket-ket filmet igy is megneztunk. Megint jol dontottem, hogy muszlim kajat rendeltem elore, mert remek vegulis indiait kaptunk basmati rizzsel. Ez mindig finomabb mint a normal kaja. Es elore hozzak mindenkinek, aki rendelt, nem kell kivarni amig odaer hozzank a stewi. Leirhatatlanul szurrelais erzes, hogy reggel elindultunk e kis egy utcas falunkbol es 12 ora mulva itt voltunk. A szallas szuper, a tulajek tunderiek tok jot dumaltunk miutan korbe mutattak a lakast. Elmeseltek, hogy 110 eves a haz es ezek a lakohazak, ebben a nehany utcaban ( 10th street, between 3rd es 4 th Avenue, Park Slope, Brooklyn) a nem messze levo hatalmas oragyar es tengereszgyalogos kozpont dolgozoinak epult annak idejen. Nagyon izlesesen van berendezve. A ficko nyugsijas szines :-) igy elmodta, hogy szerinte nem annyira erdemes nagyon sok penzert klasszikus boradway musicalra menni, inkabb keressunk off, vagy off-off broadway showt, eloadast, vagyis normal kis szinhazat. En ki is neztem egy darabot amiben egyedul az a csavo jatszik aki a Betty, a csunya lany cimu sorozatban jatszott meleg recepciost a divatmagazinnal :-) En imadtam. Muszaj volt fent maradni meg par orat, elmondtak hogy egy saroknyira az itteni 5. sugaruton vannak ettermek, elelmiszer boltok. A noci vett neekem bio tk kenyert igy csak valamit kellett ravennem a rggelihez, de akkor mar olyan almos voltam, hogy keptelen voltam korulnezni igy egyezeruen vettem egy doboz friss humuszt. Nem egy elegans kornyek, vegyes lakossaggal az utcan. Egy perui etteemben ettunk, mert azt meg nem probaltuk. Remek volt. Sok zoldseg, koriander, en kokuszos halat etem rizzsel, mert valami fura modon a quinoa elfogyott ugy zusahmen. Zoli valami hihetetlenul omlos, nem inkabb olvados birka labat kapott avokadoval. Nagyon rossz tobb, mint husz oraig fent lenni... Csak ennyit mondok, nem nekem valo. Kicsit felhos az ido, de meleg paras az ido, a metro megallo egy percre van :-) Szoval indulunk! :-)

3 comments:

  1. Sok ilyen kis beköszönést várunk! Szuper volt, rögtön lecsekkoltam a Google Maps-en a helyszínt, a Metrot is megtaláltam! Érezzétek nagyon jól Magatokat, puszik!

    ReplyDelete
  2. De jó :) és képeket is kérünk....bocsi, de telhetetlen vagyok :D

    ReplyDelete
  3. Tetszik! :) És nagyon szeretnék olyan fáradt lenni, mint Te!
    Legyen minden napotok ilyen zajos! B)

    ReplyDelete